Nowości
Salice 39
Salice 39
340,00 zł
Salice 017
Salice 017
440,00 zł
Salice 017 ITA
Salice 017 ITA
480,00 zł
Salice 016
Salice 016
440,00 zł
Salice 016 ITA
Salice 016 ITA
440,00 zł
Promocje
003RW PROMOCJA
003RW PROMOCJA
319,00 zł 179,00 zł
szt.
010 Q PROMOCJA
010 Q PROMOCJA
389,00 zł 249,00 zł
szt.
010 T PROMOCJA
010 T PROMOCJA
339,00 zł 199,00 zł
szt.
010 RWP PROMOCJA
010 RWP PROMOCJA
409,00 zł 269,00 zł
szt.
010 RW PROMOCJA
010 RW PROMOCJA
309,00 zł 169,00 zł
szt.
Regulamin

Dokonując rejestracji w salice.pl oraz wysyłając zamówienie akceptują Państwo regulamin sklepu. 


1. Sklep internetowy salice.pl, obsługiwany jest przez firmę DOKAFI Sp.z o.o., z siedzibą przy Al. Pokoju 32A, 31-564 Kraków, zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) pod numerem identyfikacji podatkowej NIP: 6751530345, Regon 363414602 reprezentowaną przez Karola Filipowicza. Sprzedaż oferowanych przez firmę produktów odbywa się przez sieć Internet.

2. Klientem sklepu salice.pl może zostać każda osoba fizyczna lub prawna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (konsument).

3.Sklep salice.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "0 ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

Prezentacja produktów


4. Podane charakterystyki i zastosowania prezentowanych produktów mają charakter orientacyjny. Zastrzegamy sobie prawo do błędów na stronie i w związku z tym informacje na niej zawarte nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie informacje, tabele rozmiarów, opisy, zdjęcia były identyczne z faktycznym stanem. Mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie przedmiotów pokazywanych na zdjęciach w stosunku do rzeczywistości. W przypadku niezgodności towaru z opisem lub fotografią, klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym obsługę.

5. Wszystkie zdjęcia oraz użyte przez salice.pl znaki towarowe są wykorzystane jedynie w celach informacyjnych i pozostają własnością producentów.

6. Znajdujące się na stronach salice.pl informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów są chronione prawami autorskimi. Niedozwolone jest ich kopiowanie i rozpowszechnianie, jak i wykorzystywanie do celów handlowych i do prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej wiedzy i zgody.

7. Ceny znajdujące się przy produktach wyrażone są w polskich złotych i są podane w wartościach brutto wraz z podatkiem VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłek.

8. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w momencie złożenia przez Klienta zamówienia. Salice.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych produktów do asortymentu sklepu internetowego, przeprowadzania oraz odwoływania akcji promocyjnych na stronach salice.pl czy też wprowadzania w nich jakichkolwiek zmian.

 

Rejestracja


9. W celu złożenia zamówienia na salice.pl należy dokonać bezpłatnej rejestracji poprzez formularz rejestracyjny, w którym należy wpisać poprawne dane. W przypadku nieprawidłowych danych osobowych lub teleadresowych możliwy jest brak realizacji zamówienia z naszej strony.

10. Konto na salice.pl może założyć każdy użytkownik, który ukończył 13 lat lub posiada zgodę rodziców (prawnych opiekunów) oraz podmioty gospodarcze.

 

Procedura składania zamówienia


11. Produkty w sklepie salice.pl zamawiać można przez siedem dni w tygodniu całodobowo przez cały rok.

12. Zamówienia na towar przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9.00 do 21.00 i w niedziele od 10.00 do 20.00.

13. Po złożeniu zamówienia, na podany przez Klienta adres e-mail, zostaje wysłana wiadomość zwrotna z informacją o przyjęciu zamówienia i jego numerem oraz prośbą o jego potwierdzenie.

14. Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy handlowej z salice.pl. Zamówienia niepotwierdzone nie będą realizowane.

15. Firma zastrzega sobie prawo do potwierdzania zamówień drogą mailową lub telefoniczną.

16. Minimalna wartość zamówionego towaru musi opiewać na kwotę 50 złotych.

17. Klient ma prawo do wszelkich zmian w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu. Aby dokonać zmian albo anulować zamówienia należy to uczynić przez panel na swoim koncie w salice.pl bądź skontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu.

 

Realizacja zamówienia oraz wysyłki


18. Zamówienie zostanie zrealizowane tylko w sytuacji, gdy produkt będzie dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

19. Zamówienia są realizowane według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na produkty, aż do wyczerpania się zapasów.

20. Salice.pl zastrzega sobie prawo nie realizacji zamówienia w sytuacji wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak i również w przypadku wzbudzających wątpliwość co do autentyczności danych podanych przez Klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.

21. Jeżeli wystąpią okoliczności uniemożliwiające realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się powiadomić klienta.

22. W przypadku błędnego wypełnienia formularza zamówienia nie będą rozpatrywane.

23. Koszty związane z wysyłką towaru pokrywa klient.

24. Zamówienie, którego wartość przekroczy 1850 zł będzie wysyłane na koszt salice.pl.

25. Realizacja zamówień następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

26. Koszt wysyłki na terenie Polski wynosi 25 zł.

27. Koszt przesyłki, których wartość przekracza 1850zł pokrywa salice.pl. Dotyczy tylko przesyłek na terenie Polski.

28. Paczki mogą być również dostarczone poza granice Polski.

29. Koszt wysyłki poza granice Polski naliczany jest według taryfikatora przesyłek zagranicznych DPD i jest uzależniony od kraju adresata, wielkości i wagi paczki.

30. Paczki wysłane przez DPD nie są dostarczane w soboty, niedziele
i święta.

31. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni od momentu potwierdzenia zamówienia.

32. Jeżeli przy odbieraniu przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia uszkodzenia owej przesyłki. Fakt ten musi być niezwłocznie zgłoszony obsłudze sklepu drogą e-mailową lub telefonicznie.

 

Zwroty i wymiana


33. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient ma prawo zrezygnować z produktu zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki lub jego wymiany, na inny rozmiar kolor czy model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki

34. Wraz ze zwracanym/wymienianym produktem należy odesłać dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu/wymiany towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).

35. Produkty odesłane do zwrotu/wymiany nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania (towar pełnowartościowy), zarówno bezpośrednio na produkcie, metkach jak i na jego opakowaniu. Niespełnienie w/w warunków spowoduje, że produkt nie zostanie zwrócony/wymieniony oraz zostanie odesłany na koszt Klienta.

36. Kosztami związanymi z wymianą towaru w obie strony obciążony jest klient.

37. Wartość zwracanego towaru przelewana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez klienta konto bankowe i nie zawiera kosztów dostawy i odesłania towaru, które poniósł klient pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 32 i 33.

38. Wymiana/zwrot zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez sklep.

39. Sklep salice.pl nie przyjmuje paczek zwrotu/wymiany na koszt adresata ani za pobraniem.

40. Sklep salice.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany produktów, które były sprowadzane pod zamówienie.

41. Więcej szczegółów co do zwrotu i wymiany patrz zakładka Zwroty/Wymiana

 

Gwarancje i reklamacje


42. Wszystkie produkty będące w ofercie salice.pl są produktami oryginalnymi.

43. W sytuacji gdy stwierdzą Państwo, że zakupiony towar jest wadliwy salice.pl:

  • dokona bezpłatnego usunięcia usterek w celu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową
  • wymieni na nowy towar

44. W/w czynności uzależnione są od określonych zasad umieszczonych w karcie gwarancyjnej.

45. Okres gwarancyjny danego produktu wynosi dwa lata. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest paragon / faktura VAT salice.pl.

46. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego przechowania, urazów mechanicznych czy wypadków losowych.

47. Jeżeli zostanie wykryta w zakupionym towarze ingerencja osób nieupoważnionych spowoduje to utratę gwarancji.

48. Gdy reklamacja okaże się zasadna to towar odsyłany jest na koszt salice.pl. W przeciwnym wypadku wszelkimi kosztami z tego tytułu obciążony zostanie Klient.

49. Produkty zakupione na stronach salice.pl są objęte rękojmią. Jeżeli okaże się, że po odebraniu paczki produkt posiada wady, jest uszkodzony, czy też niezgodny z umową (występuje różnica pomiędzy towarem otrzymanym a oferowanym), Klientowi przysługuje prawo odesłania produktu w ciągi 30 dni od daty otrzymania przesyłki z zakupem.

50 . Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać dokument potwierdzający zakup w salice.pl (paragon lub fakturę VAT) wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym

Możliwe jest również przesłanie pisemnego oświadczenia, w którym należy podać

  • imię i nazwisko
  • adres
  • numer zamówienia
  • dokładny opis wady
  • żądania Klienta dotyczące towaru

 

51.Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego przez Klienta produktu. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą e-mailową lub telefoniczną

52. Więcej szczegółów co do reklamacji patrz zakładka Reklamacje. 

 

Płatności


53. Standardowo wystawiany jest paragon będący dowodem zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy także faktury VAT. Należy to zaznaczyć przy składaniu zamówienia.

54. W momencie dostawy klient ma obowiązek sprawdzić, czy paragon lub faktura VAT jest dołączony do przesyłki.

55. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

  • przy odbiorze – należność na którą opiewało zamówienie pobiera operator w imieniu salice.pl
  • kartą kredytową – należność na którą opiewało zamówienie pobierana jest za pośrednictwem serwisu DotPay S.A.
  • przelewem bankowym – należność na którą opiewało zamówienia pobierana jest za pośrednictwem DotpAy S.A.
  • przelew bezpośredni – należność na którą opiewało zamówienie przelewana jest bezpośrednio na numer konta bankowego salice.pl

56. Klient jest zobowiązany do uiszczenia płatności w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia w przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty (karta kredytowa, przelew bankowy, wpłata na konto).

56. Na prośbę klienta, po wcześniejszej konsultacji z obsługą sklepu salice.pl istnieje możliwość zmiany formy płatności.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl